Понедельник, 20.11.2017, 12:39
Анонимные Алкоголики Одесса
Вернуться на главную страницу Регистрация Вход
Приветствую Вас, Гость · RSS
Радио ЭйЭй онлайн
Перейти на страницу Радио ЭйЭй


Связаться с нами
(048)7092117 - дежурный АА
+38 093 7038686 - Валера (таксист)
+38 067 4832716 - Настя
+38 067 7308475 - Валерий (Летчик)
+38 063 4941149 - Владимир (Связист)

Skype
aa_odessa (в режиме чата)
galinka097 (Скайп собрания)
e-mail: maseych@gmail.com

Быстрое письмо нам

Меню сайта
АА в городах:

Анонимные Алкоголики Николаева
Анонимные Алкоголики Херсона, Н.Каховки
Анонимные Алкоголики Измаил
Анонимные Алкоголики Белгород-Днестровский

Опрос
Помогает ли АА бросить пить?
Всего ответов: 974
Форма входа
Логин:
Пароль:
Статистика
 Блог
Главная » 2015 » Январь » 13 » Международная Конвенция Анонимных Алкоголиков Атланта США
09:47
Международная Конвенция Анонимных Алкоголиков Атланта США



2015 International Convention of Alcoholics Anonymous
July 2-5, 2015 - Atlanta, Georgia
Міжнародна Конвенція Анонімних Алкоголіків відбудеться
2-5 липня, 2015 - Атланта, Джорджія

Гасло: "80 - ліття - Щасливий, Радісний та Вільний."


Члени АА та гості з усього світу відзначатимуть 80-річчя АА на великому зібранні(Конвенції), у п'ятницю ввечері, в суботу вночі і в неділю вранці в Джорджія Доум. Інші зустрічі, заплановані або неофіційні, буде проводитися протягом усього уїк-енду в World Congress Center і місцевих готелях.
Часті питання від бажаючих прийняти участь у Міжнародній Конвенції АА 2015р.
80-річчя АА відбудеться 2-5 липня 2015р., в Атланті, штат Джорджія що у США. Члени товариства готуються до цієї події! Інформація доступна на веб-сайті Офісу по Обслуговуванню АА - www.aa.org. Ось деякі відповіді на найбільш актуальні питання, що стосуються Світового Форуму.
Реєстрація.
В. Коли буде відкрита реєстрація на Міжнародну Конвенцію 2015 року?
О. Реєстрація відкривається 3 вересня 2014р. Починаючи з 9:00 ранку, на сайті www.aa.org з'явиться посилання для онлайн-реєстрації. Спеціальні брошури, що включають реєстраційну форму, будуть також відправлені поштою представникам структур обслуговування, в Центральні Офіси та Інтергрупп, а так само в Офіси, Інтергрупп і Центри обслуговування за кордоном.
В. А як щодо реєстрації на місці?
Реєстрація можлива безпосередньо на місці проведення Міжнародної Конвенції, у Центрі Джорджії (World Congress Center) в Атланті, для "гав" відкриється спеціальний реєстраційний пункт - у середу вранці 1 липня 2015 року.
В. Яка буде вартість реєстрації? Детально про інтернет реєстрацію читай тут
О. Попередня реєстрація відкрита до 12 травня 2015 року, і вона складає 100.00 $ (USD). Після 12 травня вартість реєстраційного внеску зростає. Реєстраційний внесок на місці складає 110.00 $ (USD).
В. Чи повинен кожен реєструватися? Я думав, що я не повинен платити, щоб потрапити на захід А.А.
О. Так. Кожен повинен пройти процедуру реєстрації. Участь у цьому особливому святкуванні є добровільним і, як відповідальні його учасники, "ми оплачуємо наші власні рахунки". Учасники самостійно полачують свою участь.
В. Чи можлива реєстрація груп або окремих осіб за допомогою турагентств?
О. Ні. Оплати від туристичних агентств, для реєстрації груп або окремих осіб прийматися не будуть.
Розселення.
В. Коли я можу забронювати свій номер в готелі?
О. Починаючи з вересня 2014 року, ви можете забронювати собі номер онлайн або після реєстрації - поштою.
В. Як відбувається процедура бронювання?
О. Служба Розміщення почне свою роботу з бронювання з 3 вересня 2014 року. Але спочатку Ви повинні зареєструватися на Форум і отримати свій номер підтвердження реєстрації для того, щоб почати процес бронювання свого готелю через систему Служби бронювання житла.
Після того, як ви зареєструвалися, ви отримаєте інформацію про варіанти проживання, включаючи контактну інформацію Служби Розміщення. Якщо ви зареєструєтесь онлайн, то посилання на сайт для бронювання проживання буде відправлений на вашу адресу електронної пошти разом з вашим номером підтвердження реєстрації. Потім ви зможете завершити бронювання готелю онлайн.
Якщо ви відправляєте реєстраційну форму поштою або факсом та встановіть прапорець на ній, що вашим кращим способом зв'язку є електронна пошта, і якщо ви відправите адресу своєї електронної пошти, то Ви отримаєте підтвердження про реєстрацію електронною поштою разом з інформацією про житло. Якщо ви відзначите, що ваш бажаний спосіб зв'язку є пошта, то Ви отримаєте підтвердження та інформацію про можливості розміщення поштою.
В: Де розташовані основні готелі?
О. В Атланті, для нашого З'їзду заброньовано понад 10 000 номерів, що знаходяться в трьох основних районах: центральна частина міста Атланта, у видаленні від центру міста і в районі аеропорту Атланти Hartsfield. З 10 000 номерів, більшість розташоване в центральному районі міста Атланта, в межах крокової доступності від Світового Конгрес Центру Джорджії (World Congress Center Georgia (GWCC) і стадіону Джорджія Доум (Georgia Dome). Транзитної системою громадського транспорту Атланти є MARTA і всі готелі знаходяться на відстані 1-2 кварталів від станцій MARTA, яка так само має свої зупинки поруч GWCC і Georgia Dome.
В. можуть учасники Міжнародної Конвенції бронювати готелі самі?
О. Ні. Щоб зробити процес бронювання максимально прозорими, всі запити на бронювання будуть оброблятися офіційно через Службу Розміщення.
В. Чи можна співробітникам сфери туризму здійснювати бронювання номерів?
О. Бронювання номерів може здійснюватися тільки на конкретних людей. Номери, за спеціально зниженими цінами для даного заходу, можна отримати тільки через Бюро розміщення, і комісійні знижки співробітникам сфери туризму не надаються.
В. Чи можна замовити номер в одному готелі з друзями?
О. Так, ви можете замовити більше ніж один номер через Службу розміщення з того моменту, як ваші друзі так само зареєструвалися для участі в З'їзді. Вам потрібно буде надати їх імена, і бути готовим заплатити невелику додаткову плату за бронь.
В. Якщо нас збирається разом 50 осіб з однієї області чи країни, чи можемо ми влаштуватися в одному готелі?
О. Ми докладемо всіх зусиль, щоб задовольнити групові запити на проживання. Існує окрема процедура для цього, щоб зберігаючи справедливість, все ж спробувати задовольнити ваші потреби. Поближче до початку реєстрації зв'яжіться з Координатором Міжнародної Конвенції у Центральному офісу з обслуговування АА.
В. Як щодо гостей, які прибувають в будинках на колесах?
О. Інформація про кемпінги, буде доступна на сайті www.aa.org в розділі Міжнародна Конвенція АА 2015 рік.
Транспорт.
В. Як ідуть справи з місцевим транспортом?
О. В цей раз у нас набагато більше номерів, ніж минулі рази, більшість з них знаходиться е в декількох хвилинах ходьби від World Congress Center і Georgia Dome! Багато членів житимуть в декількох хвилинах ходьби або коротких поїздок на громадському транспорті від їх розміщення. Всі місця проживання, заброньовані для цієї події знаходяться менш ніж в 30 хвилинах їзди на MARTA від World Congress Center і Georgia Dome.
MARTA це метро Атланти, який обслуговує все місто (включаючи зупинки на World Congress Center і Georgia Dome), центр міста і аеропорт. Скидочний спецпропуск (Pass) форуму для переміщення на метро MARTA можна буде замовити на етапі попередньої реєстрації Форуму, а також його можна буде придбати на місці.
В. Чи працюватиме система маршрутного транспорту?
О. Для того щоб зберегти реєстраційний внесок невисоким, маршрутний транспорт не передбачений. Обмежена кількість спеціального транспорту надаватиметься тільки для гостей з обмеженими можливостями та особам їх обслуговуючих.
В.А як щодо знижок на квитки авіакомпаній?
О. Як і на інших міжнародних Форуму, передбачено надання знижок на квитки. Знижки також надаються на прокат автомобілів і залізничні квитки. Ця інформація доступна в Реєстраційному флаєрі Форуму за адресою www.aa.org
В. Де я можу знайти інформацію про перетин кордону США з метою відвідати Міжнародну Конвенцію?
Для точної, конкретної і найактуальнішою інформацією про візи і подорожі в США, слід відвідати сайт державного департаменту Сполучених Штатів: www.travel.state.gov/visa/visa_1750.html
Якщо ви їдете з-за кордону, то Вам буде потрібно віза. Більшості канадських громадян, і багатьом громадянам країн - учасниць програми безвізового повідомлення з США, віза не потрібна. Однак, вам знадобиться машино-прочитуваний паспорт, дійсний протягом не менше ніж 90 днів, після закінчення вашої поїздки. Країни - учасниці програми: Андорра, Австралія, Австрія, Бельгія, Бруней, Чехія, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Італія, Японія, Латвія, Ліхтенштейн, Литва, Люксембург, Мальта, Монако , Нідерланди, Нова Зеландія, Норвегія, Португалія, Сан-Марино, Сінгапур, Словаччина, Словенія, Південна Корея, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Тайвань і Великобританія.
Якщо ви прийдете з іншої країни, то Вам необхідно одержати не імміграційну візу. Плануйте все заздалегідь; отримання неімміграційною візи може зайняти до 6 місяців, залежно від складності процедури у вашій країні.
Інформація для людей з обмеженими можливостями.
В. Для учасників з обмеженими можливостями чи будуть доступні скутери?
О. В Конгрес-Центрі буде спеціальна зона для допомоги людям з обмеженими можливостями, де можна буде взяти в оренду скутери та інвалідні крісла. Поставте відповідну галочку у вікні реєстраційної форми, щоб скористатися преференціями, наданими людям з обмеженими можливостями.
Якщо у вас є труднощі при ходьбі на великі відстані, то може виникнути необхідність в скутері або інвалідному візку. Ви можете зарезервувати їх заздалегідь по телефону (888) 441-7575 щоб потім забрати в спеціальному місці Конгрес-Центру, про або просто відвідайте сайт www.scootaround.com. Надання супроводжуючого помічника для крісла не передбачено.
В. Чи слід мені робити спеціальний запит для того, щоб оселитися недалеко від місця проведення Міжнародної Конвенції?
О. Враховуючи кількість загальних учасників та осіб з обмеженими можливостями, ми не можемо прийняти спеціальні запити на проживання в безпосередній близькості від місць проведення. Було докладено всіх зусиль, щоб гарантувати вашу участь, а також був врахований Закон про інвалідів. Адже через службу розміщення учасників, ми замовили автобуси, які будуть надаватися тільки для гостей з обмеженими можливостями та осіб їх супроводжуючих з усіх великих готелів.
Погода.
В. Жарко чи в Атланті?
О. Для субтропічного клімату Джорджії типовий вологий клімат з жарким і вологим літом. В середньому, липень є одним з більш теплих місяців з середніми максимумами температур близько 32 ° градусів за Цельсієм і мінімум близько 22 ° за Цельсієм. Якщо жарко на відкритому повітрі, то все ж будьте готові холоду в приміщеннях - скрізь працюють кондиціонери.
Електронний додаток Форуму (Convention App).
В. Коли буде готово електронний додаток Конвенція 2015р.?
О. Електронний додаток буде доступний для скачування у травні 2015 року.

Бути корисним.
В. Яким видом служіння я можу бути корисний?
О. Вважається, що добровільне служіння під час проведення Міжнародної Конвенції, полягає у зустрічі та привітанні гостей перед місцями зібрань АА, крім Головних зібрань, де разом зустрінуться більше 50 000 осіб. На цьому чудовому подію оргкомітету буде потрібно від 3 000 до 4 000 добровільних помічників, для того, щоб вітати прибуваючих членів АА зі всієї земної кулі.
На початку 2015 року, ми проведемо робочу зустріч з розподілу обов'язків служіння в Атланті. Будь ласка, слідкуйте за новинами про служіння на святі на сайті www.aa.org

Ми з нетерпінням чекаємо Вас в Атланті, що б відсвяткувати Ювілей АА
"80 років - Щасливі, Радісні і Вільні"!
скачати бланк реєстрації blank-registration.pdf
он-лайн реєcтрація: https://www.xpressreg.net/register/ICAA075/attendee/landing.asp

********************************************************************************************************************************
Реєстрація через Інтернет, поштою або факсом
Реєстрація відкривається 3 вересня 2014
Вартість реєстрації: $ 100 доларів США або $ 120 CAD (для жителів Канади).
Оплата: Чек, грошовий переказ, або кредитна картка. Міжнародні чеки та грошові перекази (за винятком Канади) повинні здійснюватися через структури, що складаються в переліку схвалених організацій для фінансових операцій в США.
Примітка: Ми не приймаємо групові реєстрації від туристичних агентств. Ви можете зареєструватися на сайті www.aa.org. Шукайте там логотип Міжнародної Конвенції, де розташована посилання на реєстрацію. Або заповніть реєстраційну форму та відішліть її з даними по оплаті факсом або поштою:
Факс: (508) 743-3605 (тільки для тих, хто розраховується кредитною картою).
Поштою: 2015 International Convention (чек, грошовий переказ або кредитна карта) c / o Convention Data Services 107 Waterhouse Road Bourne, MA 02532. Після реєстрації вам буде надіслано підтвердження, разом з посиланням на веб-сайт Служби розміщення. Якщо вашим кращим способом зв'язку є пошта, будь ласка, зачекайте один-два тижні, щоб отримати підтвердження про реєстрацію та буклет з поясненням, яким чином можна зробити заявку в Службу розміщення поштою. Реєстраційна оплата приймається по пошті чи факсу. Після 12 травня, реєстраційні анкети можуть не встигнути обробити, так що краще прибудьте заздалегідь і пройдіть реєстрацію на місці, в Georgia World Congress Center (реєстрація здійснюється заздалегідь, щоб уникнути довгих черг). Реєстраційний внесок на місці складе $ 110 доларів США. Якщо ви зареєструєтесь до 12 травня 2015 року, бейдж (і) буде відправлений вам поштою. Візьміть бейджик з собою в Атланту, це ваше свідоцтво про реєстрацію! Коли ви приїдете в Атланту, потрібно зайти в Georgia World Congress Center, щоб забрати свою стрічку для бейджа з логотипом і програму заходів Форуму. Зал реєстрації відкривається в середу вранці.
Скасування та повернення
Скасування реєстрації повинна бути оформлена тільки в письмовій формі. Письмовий запит на скасування реєстрації з вкладеним бейджиком, повинен бути відправлений до 12 травня 2015 року. Повернення грошових коштів будуть проводитися тільки після отримання вашого письмового запиту. При скасуванні реєстрації з суми повернення віднімається побічний ефект у розмірі $ 5 доларів США або $ 7 CAD за адміністративні витрати. Допустимий термін повернення коштів становить 6 тижнів.
Письмові запити і бейджики повинні бути послані за адресою:
2015 International Convention Refunds
c / o Convention Data
Services 107 Waterhouse Road
Bourne, MA 02532 email: ICAA@xpressreg.net
Інформація по проживанню
Інформація з бронювання проживання, в тому числі контактна інформація Служби розміщення, будуть відправлені Вам разом з підтвердженням реєстрації. При розміщенні в готельні номери, надані для Міжнародної Конвенції АА 2015, діятиме наступний принцип - хто раніше зареєструвався, той і отримає більш зручний номер. Головне, що для бронювання свого проживання, ви повинні бути зареєстровані на Форумі. Після того як ми отримаємо вашу реєстраційну форму та оплату, ви отримаєте інформацію про житло тим способом, яким ви скористалися при реєстрації (пошта, онлайн - реєстрація). Якщо ви пройшли онлайн реєстрацію, посилання на сайт бронювання житла буде відправлена на вашу адресу електронної пошти разом з підтвердженням реєстрації. Потім ви самі зможете завершити онлайн бронювання готелів. Якщо ви реєструєтесь поштою або факсом, інформація про можливості проживання буде відправлена вам поштою. Заповніть бланк з інформацією про платіж і проживанні і відправте його за вказаною на бланку для бронювання адресою. Ваше бронювання готелю буде оброблено і підтвердження буде надіслано вам поштою.
умови реєстрації
При відправці реєстраційних форм поштою або факсом в них обов'язково повинна бути інформація по оплаті реєстраційного внеску.
Що відправляються поштою форми попередньої реєстрації повинні мати поштовий штемпель. Форми, що відправляються факсом, повинні бути отримані до 12 травня 2015 Після цієї дати, стягується оплата в розмірі $ 110 USD.
Будь-які зміни вже обробленої реєстраційної інформації повинні проводитися в письмовій формі до 12 травня 2015 року, або вже на місці. Всі зміни повинні проводитися на кожної конкретної людини. Не стягуватиметься ніякої додаткової оплати за внесення виправлень інформації в бейджик, за винятком його заміни (см. Нижче).
Заміна бейджа, вироблена не пізніше 12 травня 2015, коштуватиме $ 5 USD / $ 7 CAD.
Заміна бейджа після 12 травня 2015 повинна бути зроблена на місці і буде коштувати $ 15 USD. Примітка: Щоб поміняти бейдж на місці, ви повинні мати при собі свій оригінальний бейдж учасника.
Заміна втрачених або забутих бейджиків коштуватиме $ 15 USD. Ваш бейджик буде відправлений вам поштою. Не забудьте взяти його з собою в Атланту.
Є питання по реєстрації?
Телефонуйте (508) 743-8507. Натисніть 1-для звернення англійською, 2 - на іспанському, 3 - французькою, або пишіть на електронну пошту: ICAA@xpressreg.net
Є питання, пов'язані зі З'їздом? Зателефонуйте в Центральний офіс з обслуговування АА (GSO) (212) 870-2015.
Посилання на оригінальний текст, де Ви можете скачати анкету реєстрації, яку, потрібно заповнити та відправити поштою або факсом в США. http://www.aa.org/assets/en_US/en_AA_IC2015_Reg_Bro.pdf
*************************************************************************************
P.S. Після уточнення з World Services, відповідальна за іноземців на конвенції (Eva Санчес 212-870-3130 - прямий номер), і вона мені розповіла як отримати запрошення на Конвенцію. Будь-який учасник з-за кордону має надіслати ел. пошту на адресу 2015ic@aa.org зі своїм ім'ям і домашньою адресою, і вони йому / їй вишлють запрошення з яким можна йти в посольство. Я вже склав по-швидкому формат, і якщо хтось хоче його використовувати, ось він:
Лист англійською:
Dear Sir or Madam,
My name is __________, and I am a member of Alcoholics Anonymous in Lviv, Ukraine (місто міняти на своє). My address is (тут напиши свою поштову адресу та видали дужки). Could you please send me an official invitation to 2015 International Convention in Atlanta?
Thank you very much for your time!
Sincerely,
переклад листа:

Шановні пані та панове,
Мене звуть __________, і я є членом Анонімних Алкоголіків зі Львова, Україна. Моя адреса (тут напиши свою поштову адресу і видали дужки). Чи не могли б ви надіслати мені офіційне запрошення 2015 Міжнародної Конвенції в Атланті?
Велике спасибі за ваш час!
З повагою,
.....(Тарас зі Львова)
**************************************************************************************************************

Обсуждение на форуме Весвало

Официальное объявление (англ.)


Категория: Информация | Просмотров: 666 | Добавил: VovaNik | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2017
Поиск
Объявления

Внимание!


Работает Группа Анонимных Курильщиков

Каждую пятницу, на Софиевской 10 в 19.00 Семейное образование.
Проводит А.Ю.Ахмеров


Лечение алкоголика
Лечение алкоголика
Объявления

Если совсем плохо и нужен детокс - Одесский Областной Наркологический Диспансер.

Профессиональная медицинская помощь при алкоголизме амбулаторно и в стационаре.
Подробности здесь.
ВИДЕО
5 мифов об анонимных
алкоголиках
Теги
стадии алкоголизма Чувства Сообщество Духа Срыв статьи Час за часом Лечение алкоголизма Коля Г Большая книга Инфантилизм методы лечение алкоголизма тетурам транслокация Личные истории кодирование созависимость Новикова онлайн группа АА Палталк картинки Статистика АА богдана группа АА спикекое любовь к себе Книги Большая Книга АА скачать аудиокига Григорий синяя книга аудиокниги Его зовут Борис аудио лекции Ильи Т литература для родственииков Книга Евгений М онлайн медицинская помощь алкоголику Наркология Вшивание семинары События спикерское 44 истории Ал-Анон Илья Т АА Николаев АА Херсон видео родственникам алкоголика спикерское выступление Нткита Духовное путешествие по Большой кни служение ВДА Коля Г. АА Житомир Налтрексон анонимность юбилей видеo семинар Деревки Интергруппа Духовное путешествие по большой кни АЛАНОН Конференция АА Одесса 2014 форум АА Одесса 2014 Семинар по Шагам Голубей шаги харьков конференция Форум АА херсон Традиции АА традиции Анонимных Алкоголиков группа СА в Одессе Сексоголик Сексоголики в Одессе Илья Т. Конференция АА АЛАНОН Одесса чернигов Медовая черешня Тернополь Конференция АА Одесса АА Харков Помощь в служении принципы служения 12 шагов Анонимные обжоры Одесса 12 традиций форум АА Молдова Аудиокнига аудио АА Полтава